Post by teckfuncpledextal on Feb 16, 2022 6:06:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgeneratorpoäng ▞▞▞
▞▞▞ Jewels Legend - Match 3 Puzzle 2022 version ▞▞▞
Fantastiskt litet spel att spela inte för svårt och roligt
Mycket roligt. Det här spelet påminner mig om Bejeweled.
Många annonser men det är ett trevligt gratisspel. Däremot förstår jag inte hur man förstör en undergångsjuvel. Jag kan bara göra det inte med flit. Lite irriterande att de inte förklarar. Så alla förklaringar välkomnas
Det här spelet är otroligt glitchy. Föremålen och specialjuvelerna fungerar inte minst halva tiden. Det här känns bara som en av de övergivna apparna som enbart existerar för att odla annonsintäkter. Detta har definitivt potentialen att bli ett mycket bra match 3-spel, men det fungerar helt enkelt inte korrekt.
började okej, men när jag kom till nivå 35 kunde jag inte fortsätta eftersom jag tog slut i livet. De gratis liv de erbjuder för att titta på en video fungerar inte. Det är frustrerande. Det är mycket begränsat i att ge ut "verktyg", och tror att folk kommer att slösa bort sina pengar på att köpa verktyg för att slutföra en nivå. Det är en snål speldesign. Slösa inte dina pengar.
väl spelet den gamla versionen skulle åtminstone låta dig göra rygg mot rygg rörelser nu spelet får dig att spela i sin hastighet och jag menar att det är så uppenbart att dess fusk till exempel de där roliga männen på brädorna som är tänkta att explodera de röda vita och blå bollar jag har spelat där jag inte ens kan spela förrän de exploderar eller några fler röda juveler dyker upp men inga fler röda juveler eller explosioner hur i helvete kan jag få 50 när det inte kom mer efter 30 roliga män som ser dumma ut med bollen i hand??
Enklare och mindre tidspress än andra juvelspel jag har spelat. Skulle vara bra för barndatorer såväl som andra handikappade vuxna som jag
Roligt tidsfördriv
Borde vara något sätt att spara och fortsätta där du slutade när du byter telefon. Det är den främsta anledningen till 3 stjärnor.. Uppdatering 20.5.19, mitt betyg har nu ändrats till 2 stjärnor, då jag inte borde behöva ha ett Facebook-konto för att spåra eller kunna hämta min info. Den bör lagras under # eller e-post... uppdatering 27/5/19-några bra ändringar några dåliga, speciellt annonserna förblir inte tysta!! 11/24/19- nu verkar det som om livet ransoneras?!! Det har aldrig sagts FULL innan vid 19 liv, 27 igår!! Wth
Jewels Legend - Match 3 Puzzle আর্কেড xoa
Jag brukade verkligen gilla det här spelet men nu bytte de till design och när juvelerna tappade tog de slut ur spelplanen, det är väldigt distraherande och jag är alldeles för OCD för att spela nu. Jag försökte avinstallera uppdateringen men det går inte att göra det. Jag är på nivå 324 (jag har gått igenom alla nivåer och nu spelade jag över för att få 3 stjärnor för varje nivå), men jag tror att alla nivåer gör det, när juvelerna faller från toppen visar de nu en halv juvel innan de går in lådan, jag kan låta bli att fortsätta försöka hålla reda på färgerna och det gör mig verkligen i ögonen. Jag ska se att jag kanske kan installera versionen från min gamla telefon och förlora den senaste uppdateringen. Men då tappar jag framstegen.
Fantastisk grafik och poäng. Utmanande!! Jag tycker verkligen om att spela!! Jag vet att ni också kommer att njuta av det!!
kul spel..Bra tidsfördriv
Mycket trevligt spel och väldigt beroendeframkallande
Dess mycket bra spel jag tycker om det, slappnar av mig eller till och med om jag bara har tråkigt
Adds är för långa för att lida för vad som motsvarar en generisk match tre som misslyckas med att beträda gränsen för medelmåttighet.
Bra spel....men varför kan inte vissa saker vara gratis istället för att behöva betala för det. Som grisen du var tvungen att fylla för att få 600 mynt varför måste jag betala för det??
konstanta 30 sekunders annonser utan möjlighet att backa ur dem som andra spel tillåter.
Jag älskar spelet mycket. Jag hade bara ett problem. Jag behövde en till att rensa för att gå vidare till nästa pussel. Jag använde videoopt , jag hade slut på drag men videon stannade på 10 sekunder i 30 minuter så jag var tvungen att avsluta spelet! Inte rättvist!
Jewels Legend - Match 3 Puzzle ארקייד svi
intressant! kul att spela, jobbar med dig och håller dig sysselsatt länge
Du skulle förmodligen kunna få ett bättre betyg om det inte vore för annonserna. Kan inte ens komma till den grad att njuta av att spela på grund av avbrott i annonser inom och mellan spelen
Nu är Jewel Legend repetitiv och tråkig. Det finns många sådana här spel, så om du läser recensionerna leta någon annanstans. 1 *
Car Stunt Races: Mega Ramps Corrida kwpu
SPELET FUNGERADE BRA NU KOMMER DET INTE ÖPPNA SNÄLLA ÅTGÄRDA PROBLEMET SOM HAR PLATERAT I DAGAR NU KAN JAG INTE
Roligt spel när man har tråkigt
Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arkadne igre pokb
Även om man spelar i sig är bra, så är det skrämmande att den går in i mobilens andra appar och snokar. Det är uppenbart, eftersom det kommer att reklam helt efter vad jag har tittat på i andra appar. Varför gör ni så? Ni har inte givits några behörigheter alls. Ändå snokar ni i andra appar. TACK för uppdatering av ert svar. Nu förstår jag.
För många videor som avbryter uppspelningen.
timmar av kul jag har njutit av att spela det här spelet. så ska ladda ner och börja äventyret igen.
Jag älskar det här spelet fram till idag när mina poäng försvann från mitt spel. Jag vet att jag inte använde dem eftersom jag sparade dem för att köpa lite extra spelhjälp. Jag har spelat det här spelet i ett år nu, det är tredje gången och jag skickar det här till dig. Det är bara inget spel, varför tar du poäng. Jag kommer att hitta något annat att spela tunn är sorgligt. Det här spelet fuskar. Det är bättre att se dina poäng och försöka få mig att köpa poäng när jag inte gjorde det. Det tog ungefär 210 poäng, det är synd..
Kom till nivå 15 utan annonser, sedan efter 15 dess annonser efter varje nivå. Också lite tidskrävande att vänta på att den färdiga nivån ska klaras i slutet. Behöver en hoppa över-knapp
Älskar spelet men tar för lång tid innan uppdateringar. Har väntat i över en månad. De har lagt till intressanta nya nivåer men har fastnat på 2040 som är den sista nivån. Skynda dig med nya nivåer.
Jag älskar det faktum att du måste vara på tårna
Är en vapenapp. Men när den uppmanar dig att titta på en video kan du inte spela upp om du inte tittar på den. Jag har inget emot att ibland titta på en video men inte alltid.
Spelet men störningar gör det hemskt så jag kan klara mig utan. Tack för att du stör.
Det är enkelt och roligt, avkopplande
Det här spelet är lätt i början och efter det blir det svårare att vinna varje nivå utmanande och det är roligt och det är svårt att sluta spela det.
Ganska beroendeframkallande, trevligt GUI och slutligen ett juvelspel som låter dig stänga av de där blodiga tipsen. Minus för för lätt att av misstag spendera krediter och konstiga annonser ibland. (Jag vill inte träffa ryska damer för äventyr...)
mycket avkopplande, behöver fler möjligheter att få hjälpande verktyg det fortsätter att sparka ut mig mitt i ett spel tar mig tillbaka till min startskärm och kommer inte att ge de 3 extra dragen om jag inte rensar brädan när det erbjuds
Kul spel
Roligt spel men bonus dagligen bra göra med uping som inte mycket bonus för någonting om du inte köper själv och vissa är dyra
Bra spel men var beredd på att få de tuffaste pusslen ju längre du kommer i spelet