Post by elfaumindskelan on Feb 20, 2022 4:44:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajattomasti kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Royal Match 2022 version ▞▞▞
Valitettavasti se, mikä alkoi niin lupaavalta lv 199:ltä, muuttuu samaksi vanhaksi bs-rahaannosteluksi, jota monet muut tämän tyyppiset pelit ovat. Mikä sääli, koska se on poikkeuksellisen pelattava, enkä välitä kuluttamasta muutamaa puntaa, jos nautin itsestäni, mutta tasoja on mahdotonta voittaa ilman kuluttamista. Jälleen, mikä sääli.
Vaikka olen korkealla869, mutta erittäin kovalla tasolla 257, huomaan, että ei ole tasoa, jota valita pelata helpolla, keskitasolla jne., minkä vuoksi annoin 3 tähteä. Tunnen itseni stressaavani korkealla ja samalla paikalla olemisesta.
Yksi markkinoiden pahimmista rahanhakupeleistä. Ole valmis käyttämään rahaa päästäksesi läpi tasot. Tasot on suunniteltu antamaan sinulle mahdollisimman vähän liikkeitä, joten käytät kaikkia tehosteita ja joudut maksamaan niiden läpi pääsemiseksi
Crime Secrets: Crimson Lily Avanture eum
Pelissä ei ole mitään vaikeaa. Tämä peli on suunniteltu turhauttamaan sinua, jotta käytät todennäköisemmin oikeaa rahaa pelissä. Se on pohjimmiltaan palkka pelaamisesta. Potkurit eivät mene sinne, minne niiden loogisesti pitäisi mennä, ja jos tarvitset tiettyjä värejä avataksesi osia laudalta, hukkaat useita liikkeitä, koska ne eivät anna sinulle tarpeeksi näitä värejä otteluiden tekemiseen laudalla.
Fantastinen peli! Itse asiassa voitin pelin ja olen surullinen. Se pysähtyy hieman yli 2000 tasolle. Joidenkin tasojen läpäiseminen vaatii rahaa, mutta niillä on paljon edullisia paketteja. Grafiikka on siistiä. Ne lisäävät tasoille uusia kohteita pitämään pelin mielenkiintoisena. Voit pyytää elämää joukkuekavereilta sen sijaan, että joutuisit odottamaan heidän täyttymistä. Se on itse asiassa yksi suosikkipeleistäni.
Hauska peli. En tiedä miksi muilla on vaikeuksia kilpailla tasoilla. Käytä päätäsi ja selviät hyvin pienellä vaivalla. Liity tiimiin saadaksesi suurempia palkintoja
Rakastan tätä peliä, mutta 1000 tason ylittämisen jälkeen ei ansaita tähdet alueen koristeluun. Se itse asiassa tekee minut demotivoituneeksi. 1 alue tarvitsee 12-10 tähteä yli 1000 tason. Mikä saa minut olemaan kiinnostunut pelaamisesta enää
Rakastan peliä... Paitsi että mikään pelimainos ei vastaa sitä, mitä siellä on. Et koskaan näe kuningasta vaarassa ja sinun täytyy pelastaa hänet ennen kuin aika loppuu. Mitä sille kuuluu?
pidän siitä toistaiseksi, mutta toivon vain, ettei siitä tule naurettavan vaikeaa, kuten joistakin näistä ottelupeleistä
Peli ei ole sama kuin mainos. Olen pelannut yli 100 tasoa ja minulla oli vain yksi mainoksen kaltainen. Se on vain tavallinen token swop -peli, mutta ei mitään erikoista #uninstalled
En ymmärrä, kuinka ystäväni saivat kuninkaallisen passin ilmaiseksi, mutta kun pelaan, se sanoo, että maksa 9,99, ja olen pelitasojen yläpuolella. Siksi annoin 1 tähden. Pelit eivät ole reiluja kaikkia pelaajia kohtaan
Grafiikka ja kaikki on mahtavaa. Mutta pelin video kuvaili sitä kuninkaan pelastamiseksi. Yksi saa pelastaa kuningas postin pelaamalla ei tiedä kuinka monta tasoa. Se ei vain ole hauskaa ollenkaan... liian tylsää
Hauska peli, mutta se jäätyy aina käynnistyksen yhteydessä!!
Pidin pelistä, tarvitsen vain lisää kolikoita tasoille.
Grafiikka on hämmästyttävää, peli on koukuttava, mutta se voi silti maksaa sinulle, minun asiani on, että uusien tasojen odottaminen on naurettavaa Haluan jatkuvan pelin, en jossa sinun täytyy keksiä ideoita ja keksiä ne ennen kuin pelaaja voi päästä seuraavalle tasolle ja rehellisesti sanottuna rakastaisin peliä, jossa on loppu, josta voit todellakin pitää Zeldasta!!
Super hauskaa, mutta milloin pääset pelastamaan kuninkaan??? Olen yli 750 ja se on tapahtunut vain kahdesti. Mainoksen perusteella vaikutti siltä, että tämä oli iso osa peliä.
Mainokset saavat sinut mukaansa, mutta nämä taulut eivät ole vielä esittäneet itseään. Se ei myöskään kerro, millä tasolla sinun pitää kiinnostaa. Hetken kuluttua haaste on poissa. Sitten on vain wc-aika.
Nautin todella tästä pelistä, ennen kuin tekijät alkoivat toimia kuten muut kehittäjät... tekivät tasoista mahdottomaksi mennä pidemmälle kuin yrittää houkutella sinua käyttämään rahaa. Ainoa syy, miksi en ole poistanut tämän pelin asennusta, johtuu tiimistä, jossa olen. Olen kuitenkin melkein sillä idgaf-tasolla!
Toistaiseksi olen nauttinut pelistä, eikä minulla ole ongelmia. Jotkut ihmiset sanovat, että peli ei ole niin kuin mainostetaan, mutta joskus sinulla on mahdollisuus pelastaa kuningas. niin joo, ei aivan kuten kuvassa, mutta joten et voi kutsua sitä vääräksi mainoksiksi, he käyttivät tilaisuutta pelastaa kuningas. Mutta silti minulla on hauskaa pelata sitä. Tosin en ole varma kuinka kauan 🤔 😅
Royal Match on melko hauska matching-peli.Voit päästä noin tasolle 500, ennen kuin tasojen läpäiseminen ilman boostereita on lähes mahdotonta.
hyvä peli jäätyy hieman 900-luvulla
Royal Match Puzzle hvvw
Hauska peli, hyvin vähän mainoksia. Pelaan kuitenkin pelejä pitääkseni hauskaa, en turhautuakseni. Haaste on yksi asia, mutta tason pelaaminen 50 KERTAA EI ole hauskaa. On lähes mahdotonta läpäistä tasoa maksamatta OIKEA RAHA boosterien ostamisesta. Lisäksi en maksa ihmishenkistä! Et voi pelata kovin pitkään, ellet MAKSAA ihmishenkistä. ÄLÄ vaivaudu kertomaan minulle, että kaikki tasot voidaan läpäistä ilman boostereita! Toki he voivat, jos pelaat niitä SATA KERTAA.
Ladattu lisäyksen takia poisti sen heti kun tajusin, että se oli huijaus. Niiden pitäisi tallentaa soittimia, ei latauksia. Olen niin kyllästynyt väärään mainontaan, anna mainostamasi peli näyttää niin hauskalta
Oli peli aiemmin asentanut sen uudelleen, koska mainoksessa ehdotettiin uutta pelityyppiä, jossa sinun on yhdistettävä symbolit pelastaaksesi hänen henkensä, eli hän hukkuu tankkiin, mutta asennettuna peli on vain sama pelitapa ja missä peli on missä sinun on yhdistettävä symboleja kilpataksesi aikaa vastaan pelastaaksesi kuninkaan? Älä ymmärrä, onko tämä väärää mainontaa!!?
Olen tasolla 2100, enkä ole vielä nähnyt tasoja SAVING THE KING -pelissä! VÄÄRÄÄ MAINONTA! Ei ajastimia toistaiseksi ja toivottavasti ei koskaan, koska vihaan ajastettuja pelejä. Pidän siitä, että minun ei tarvitse sisustaa jokaista huonetta itse. Mutta en ole törmännyt kohtaan, jossa kuningas on veden alla, ja minun on pelastettava hänet, jotta pala on valhetta. Olen ostanut. Minulla on joukkue loistavia pelaajia ja nautimme pelaamisesta.
Royal Match Tankenötter htie
Olisiko 5 tähteä, vain alaspäin on, että pitäisi olla päivittäinen palkkio tai päivittäinen ilmainen boost tai jotain.. Siitä olisi hyötyä. Muuten loistava peli
Se oli hyvä peli, mutta aina kun vaihdoin tnt:n tai nuolen tai pommin, se menee päinvastoin kuin halusin. Useita kertoja.
Rakastan tätä peliä, en voi saada siitä tarpeekseen. Tasojen ylittämisen yrittäminen on koukuttavaa, voi olla haastavaa vain niin monessa liikkeessä. Toivon vain, että sinulla on enemmän kuin 5 elämää
Tämä peli ei ole samanlainen kuin sen mainokset, etkä ole varma, kuinka paljon rahaa sinun on maksettava päästäksesi niihin. Olen tasolla 40, olen törmännyt useisiin vaikeisiin tasoihin, jotka ovat tylsiä. Pidän haastavasta pelistä, mutta tämä on naurettavaa. Sitten on taso 40, peli alkaa kahdella valopallolla ja kaikki muut tilat ovat esteitä, tämä on toinen taso 40:ssä, jolla taso on alkanut näin. Et voi tehdä tätä tasoa ilman boosteria, joten maksa, jos haluat jatkaa. Huijaus
Hieno peli, mutta sen päivittäminen on vaikeaa ja hämmentävää. Mitä tapahtuu usein. Myös melko kallista, jos haluat auttaa joukkuettasi. Vähemmän ahneutta ja helpommat päivitykset tekisivät siitä täydellisen pelin
Royal Match Puzzle ckca
Kyllästyy hetken kuluttua. Se on enemmän puhdasta sattumaa ja sattumaa. Jotkut tasot ovat lyömättömiä ilman boostereita, joten turha ajatella paljon strategiaa. Hyvä vain ajan tuhlaamiseen, mutta sitten parempi tehdä jotain tuottavampaa kuin mielettömät pelit.
upea grafiikka ja haasteet, hauska pelata
Royal Match Hádanky hfqe
No, hieno uutinen on, että mainoksia ei ole... toisin kuin June's Journey - josta tiedän nyt eron. Joskus nämä palapelit vievät minut alas, olen pelannut samoja kohtauksia ikuisesti... lopulta se menee töihin... muuten June's Journey näyttää todella arkipäiväiseltä ja tylsältä... Mainitsinko, että mainoksia ei ole?
Maksa voittaaksesi. Tämä peli on tyypillinen tälle genrelle. Gready-pelien kehittäjät lisäävät pelin vaikeusastetta tasolle, jota et voi ohittaa ostamatta boostereita oikealla rahalla. Onnistuin pääsemään lvl 195:een ilman suurempia ongelmia, mutta kun se jäi samalle tasolle 3 päiväksi, jolloin saat 5 henkeä 5 yritystä ja sen jälkeen sinun on odotettava tietty aika uusitaksesi elämiä, odota, että muut pelaajat antavat sinulle enintään 5 elämää tai käytä oikeaa rahaa täyttämiseen. Tuskin hauskaa lvl 190:n jälkeen. Klassinen rahakuppi maksaa voittoon -sovellus.
Erittäin hieno peli. Olen melkein tasolla 2000! Koskaan ei ole mitään ongelmia paitsi yksi ja he korjasivat sen nopeasti ilman ongelmia. Paljon sivutehtäviä ja tapahtumia, joista ei ole paljoa palkkaa. Peli on ollut minulla pitkään, eikä siinä ole mitään ongelmia. Vain erittäin hyvin tehty peli.
Pelin kannalta Royal Match on melko tavallinen Match-3-peli, jossa on söpö Remodel-the- Castle -teema, vähän mainoksia ja kohtuulliset vaikeudet (voit *voi* harjoittaa pay-to-win -strategiaa, mutta minä en , ja nautin tasoista). Se erottuu joukosta jatkuvat tiimihaasteet, joiden tarkoituksena on kannustaa joukkuetovereita työskentelemään yhdessä voittaakseen palkintoja. Valitsin m joukkueen, koska pidin nimestä, mutta olen jäänyt, koska se on ystävällinen porukka, joka pelaa hyvin yhdessä, mikä lisää peliin iloa.
Nautinnollinen peli, rentouttava, ei mainoksia ja helppo ymmärtää.
Tämä peli on mahtava! Olisi myös hienoa, jos Dream Games Ltd tekisi tästä pelistä jouluversion, jonka nimi on "Royal Match Christmas" tai jotain vastaavaa koko Frosty The Snowman -kappaleen instrumentaalilla muiden jouluinstrumentaalien joukossa, mikä ole mahtava! Yksi Royal Matchin instrumentaaleista muistuttaa minua jo jonkin verran Frosty The Snowmanista. Harkitse jouluversion luomista tästä pelistä Dream Games, Ltd. 🎅
Pidän todella tästä pelistä, mutta ansoja, joista sinun täytyy saada kuningas pois, ei koskaan tapahdu. Todella pettynyt siihen.
Minun ei pitäisi odottaa yhtä elämää niin kauan. Tasoasettelut on suunniteltu siten, että haluat käyttää rahaa jatkaaksesi. Potkurit menevät harvoin sinne, missä niiden loogisesti pitäisi. En usko, että kukaan haluaa sietää sitä tosiasiaa, että kun he pääsevät korkeammalle tasolle, he pelaavat sitä yhtä tasoa 15 kertaa, kunnes he lopulta suorittavat sen.
nauttivat vastaavasta osasta, mutta haluaisivat enemmän sitä, mitä mainoksissa näytetään, kuninkaan painajaisen tyyppisiä haasteita. Hyvä peli toistaiseksi, enemmän minipeliä olisi mukavaa